luni, 9 mai 2011

Intrebare intrebatoare

Week-end-ul asta, Tudor a spus in cea mai curata norvegiana (inclusiv accentul): jus (suc) si ja (da).
Sa zic ca ja ne-a mai auzit spunand, dar jus?!?
Am avut in we suc natural de portocale si l-am intrebat daca vrea suc. Foarte prompt a raspuns ja, jus. Intrebarea mea este urmatoarea: cum a stiut ca suc este jus in norvegiana, in conditiile in care nu scosesem cutia din frigider ca sa pot zice ca a vazut cutia si afacut vreo asociere, nu am folosit niciodata cuvinte norvegiene in casa si nici l-a gradinita nu au folosit cuvinte in romana (cu toate, ca ar putea invata :D)? Cum? Cum? Cum?
In alta ordine de idei noul trend in materie de moda: "imbracat" doar cu pampers-ul, dar cu caciula groasa de iarna pe cap - asta e trend-ul stabilit de ieri de Mr. T.

Un comentariu:

  1. Of, lasa-ma cu caciulile, ca toata iarna m-am luptat cu Andreea sa stea cu ele pe cap, si cum a dat soarele afara a inceput sa le ceara prin casa. Ca sa defileze la oglinda, evident:d
    Ciudatei astia mici

    RăspundețiȘtergere